پاسخ: [مادربرد گیگابایت] مشکل در ریست شدن سیستم و تعمیر نکردن از سوی آواژنگ
نقل قول:
جناب آریایی،
ما مسئول e-Support گیگابایت در ایران هستیم و هر چند اکثرً موارد بسیار خوب حل شده، نظر یک شخص ناراضی چه از e-Support و چه از برند و یا ... برای ما بسیار بسیار مهم و ارزشمند هست. برای همین مطمئن باشید با کمال احترام و سعه صدر پذیرای شما هستیم . :11():
لطف بفرمایید تمامی مواردی که باعث نارضایی شما شده در مورد قبلی را کامل بفرمایید اینجا تا شخصاً پیگیری کنم، دوست داشتید میتونید برای من پی ام کنید به جای تاپیک. ما مشکلی از ابراز شدن نارضایتی به صورت عمومی هم نداریم چراکه گیگابایت هدفش از این انجمن دقیقاً بررسی همین موارد در ایران هست.
در مورد آمار خرابی هم جسارتاً طبق آماری که ما از گارانتی های مختلف داریم، صحیح نیست. اگه آمار موثقی دارید خوشحال میشیم ارائه کنید.
ممنون از حضور شما ، ما پیگیر نارضایتی شما قطعاً خواهیم بود و پوزش میخوایم اگه جایی همچین اتفاقی افتاده براتون. :give_rose:
با تشکر ویژه از شما مدیر محترم و حسن پیگیری شما.مورد شخصی حقیر قبلا عرض شد و مورد عنایت دوستان قرار نگرفت.اما عرض اصلی بنده خرابی مادربرد ها بود.با توجه به این مورد که خود بنده تعمیرکار هستم و کم آمار خرابی ندیدم.چند مورد طی بررسی های اولیه توسط خود مشتری به آواژنگ ارسال شد که بعد از مدتی تعمیر و بازگشت.(البته در ماه های اخیر نه گذشته)+یک مورد تبلت.
با توجه به اینکه خود بنده شخصا نمیخواهم نظم تاپیک را بهم ریخته و از موضوع اصلی دور کنم،مواردی رو در پیام خصوصی با شما در میان خواهم گذاشت.
در نهایت با تشکر از پیگیری شما و نماینده محترم آواژنگ:11():
پاسخ: [مادربرد گیگابایت] مشکل در ریست شدن سیستم و تعمیر نکردن از سوی آواژنگ
نقل قول:
با تشکر ویژه از شما مدیر محترم و حسن پیگیری شما.مورد شخصی حقیر قبلا عرض شد و مورد عنایت دوستان قرار نگرفت.اما عرض اصلی بنده خرابی مادربرد ها بود.با توجه به این مورد که خود بنده تعمیرکار هستم و کم آمار خرابی ندیدم.چند مورد طی بررسی های اولیه توسط خود مشتری به آواژنگ ارسال شد که بعد از مدتی تعمیر و بازگشت.(البته در ماه های اخیر نه گذشته)+یک مورد تبلت.
با توجه به اینکه خود بنده شخصا نمیخواهم نظم تاپیک را بهم ریخته و از موضوع اصلی دور کنم،مواردی رو در پیام خصوصی با شما در میان خواهم گذاشت.
در نهایت با تشکر از پیگیری شما و نماینده محترم آواژنگ:11():
جناب آریایی،
خرابی در سطح کلان برند ها بررسی میشه و عرض کردم آمار خرابی ها متاسفانه به دلیل تعهداتی که نسبت به برندهای مختلف داریم نمیتونیم منتشر کنیم عمومی اما در این حد میتونم بگم که آمار خرابی گیگابایت در کل آمار بسیار خوبی در بین تولیدکنندگان مادربرد هست ( منظور از خرابی، خرابی های خود به خودی و یا DOA هست ) :11():
پاسخ: [مادربرد گیگابایت] مشکل در ریست شدن سیستم و تعمیر نکردن از سوی آواژنگ
نقل قول:
خوب عزیز هارد رو وصل کن نتیجه رو بهم بگو
ببخشید من دیشب اینترنتم قطع شد، الا سیستم رو تو همون حالت دیشب که جای ماژول رم رو عوض کردم با وصل کردن هارد دیسک راه انداختم، پایدار کار میکنه و ویندوز بالا اومده، الان سیستم رو خاموش کنم و 2تا ماژول دیگه رم رو اضافه کنم و تستی که گفتین رو بگیرم؟
پاسخ: [مادربرد گیگابایت] مشکل در ریست شدن سیستم و تعمیر نکردن از سوی آواژنگ
متاسفانه دوباره ریست کردن رو شروع کرد، یه چیزی حدود 20 دقیقه رو ویندوز بدون اینکه بخوام کاری انجام بدم روشن بود با همون 1ماژول رم و ریست کرد،موقع بالا اومدن ویندوز هم ریست کرد،الان رفتم تو تنظیمات بایوس دما مثل قبل هستش ولی دیگه ریست نکرد.البته باز ریست کرد الان
پاسخ: [مادربرد گیگابایت] مشکل در ریست شدن سیستم و تعمیر نکردن از سوی آواژنگ
تو بایوس هم ریست میکنه؟
رم رو به همین میزان 20 دیقه که گفتی بده 20 دیقه تو سیستمت ریست کرد ، به همین مدت یا بیشتر تو سیستم دیگه تست کردی؟ پاور و قطعات دیگه هم به همین میزان و بیشتر؟
خازن های دور cpu رو یه نگاهی بنداز ببین سالم ان
پاسخ: [مادربرد گیگابایت] مشکل در ریست شدن سیستم و تعمیر نکردن از سوی آواژنگ
نقل قول:
متاسفانه دوباره ریست کردن رو شروع کرد، یه چیزی حدود 20 دقیقه رو ویندوز بدون اینکه بخوام کاری انجام بدم روشن بود با همون 1ماژول رم و ریست کرد،موقع بالا اومدن ویندوز هم ریست کرد،الان رفتم تو تنظیمات بایوس دما مثل قبل هستش ولی دیگه ریست نکرد.البته باز ریست کرد الان
دوست گرامی باید با یک پاور دیگه تست کنید .
پاسخ: [مادربرد گیگابایت] مشکل در ریست شدن سیستم و تعمیر نکردن از سوی آواژنگ
درود بر اساتید عزیز، من یک پاور پیدا کردم و تست کردم قطعات رو، مشکل از پاور بود.
جالب اینجاست که من پاور رو 2بار دادم به نمایندگی 1بار تعمیر کردن و هزینه گرفتن، یکبار هم گفتن درسته،الان که بردم نمایندگی گرین، میگن قطعات اصلی مشکل داره و قابل تعمیر نیست. اصلا متوجه نمیشم که چرا پول گرفتن بعدش گفتن مشکلی نداره حالا میگن کلا خرابه!!!
پاسخ: [مادربرد گیگابایت] مشکل در ریست شدن سیستم و تعمیر نکردن از سوی آواژنگ
نقل قول:
درود بر اساتید عزیز، من یک پاور پیدا کردم و تست کردم قطعات رو، مشکل از پاور بود.
جالب اینجاست که من پاور رو 2بار دادم به نمایندگی 1بار تعمیر کردن و هزینه گرفتن، یکبار هم گفتن درسته،الان که بردم نمایندگی گرین، میگن قطعات اصلی مشکل داره و قابل تعمیر نیست. اصلا متوجه نمیشم که چرا پول گرفتن بعدش گفتن مشکلی نداره حالا میگن کلا خرابه!!!
به خاطر همین اصرار میکردم پاور رو بررسی کنید .لطفا نظرتون رو درباره پشتیبانی آنلاین گیگابایت در تاپیک زیر بنویسید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ]
پاسخ: [مادربرد گیگابایت] مشکل در ریست شدن سیستم و تعمیر نکردن از سوی آواژنگ
بله چشم، نظرم رو دادم و جا داره اینجا از شما خیلی تشکر کنم که اینهمه با صبوری پاسخ دادین و درست و اصولی، فقط واسه پاور نمیدونین باید چیکار کنم؟آخه پاورم پاور ضعیفی نبود و نمایندگی هم میگفت سالمه!!!
پاسخ: [مادربرد گیگابایت] مشکل در ریست شدن سیستم و تعمیر نکردن از سوی آواژنگ
نقل قول:
بله چشم، نظرم رو دادم و جا داره اینجا از شما خیلی تشکر کنم که اینهمه با صبوری پاسخ دادین و درست و اصولی، فقط واسه پاور نمیدونین باید چیکار کنم؟آخه پاورم پاور ضعیفی نبود و نمایندگی هم میگفت سالمه!!!
خواستی تو پخ بامن هماهنگ کن بفرست پاور رو برات چک کنم .